JeRegelMaat op het werk!
Herken je dat?
- Het gevoel, dat je altijd te weinig tijd hebt?
- Dat je je werk niet op tijd afkrijgt?
- Dat je wordt bedolven onder digitale informatie en stapels papier?
- Dat je tijd verdoet aan zoeken naar documenten?
- Dat je bureau nooit minder vol wordt?
Al deze zaken kunnen een gevoel van onvrede, spanning en zelfs stress met zich mee brengen.
JeRegelMaat kan je bijstaan bij:
- ordenen van je bureau
- cleandesk-policy
- ordenen van je archieven
- email beheer
- verbeterpunten implementeren op de
werkplek - timemanagement
- opstelling van de beeldschermwerkplek
Wat levert JeRegelMaat je op?
- efficiënte organisatie waardoor ruimte ontstaat voor kernactiviteiten
- prettige, overzichtelijke werkomgeving
- makkelijk vinden van documenten
- kosten- en tijdsbesparing
- professionele uitstraling van werkplek
- rust en ruimte voor nieuwe plannen en ideeën.
Interesse? Maak dan vrijblijvend een afspraak voor een kennismakingsgesprek! Bel 06-83258151 of mail naar [email protected]
september 2016, anonieme organisatie:
“Na een korte intensieve intake, bood Hilde direct een frisse kijk op de administratieve organisatie. Naast een duidelijke rapportage, deed zij aanbevelingen om de processen efficiënter te laten verlopen. Terugziend op de effecten van de aanbevelingen, blijkt dat we door de andere manier van werken, honderden uren hebben bespaard terwijl het proces aanmerkelijk verbeterde. De professionele blik van een “buitenstaander” heeft ons veel goed gedaan.”